Zaprojektowany do ciągłej pracy w trudnych warunkach (kurzu, wysokich temperaturach). Trwała konstrukcja zastosowanych rozwiązań technicznych gwarantuje zawsze wysoką jakość. Osłona amortyzatora obudowy sprzęgła ze stopu magnezu sprawia, że jednostka jest lżejsza przy jednoczesnym zwiększeniu wytrzymałości układu. Dodatkowa osłona zbiornika zabezpiecza zbiornik przed przypadkowym uszkodzeniem podczas transportu i przechowywania. Wał napędowy o średnicy 8 mm oraz aluminiowa osłona na wale zapewniają stabilność układu. Duże skośnie ustawione koło zamachowe zapewnia stałe chłodzenie nawet przy wysokich temperaturach. Nowy duży papierowy filtr powietrza: doskonała ochrona silnika w suchych i zapylonych środowiskach. Podstawa filtra powietrza wyposażona jest w diodę paliwową, która ogranicza zanieczyszczenie filtra powietrza mieszanką. Silnik zoptymalizowany pod kątem długiej, autonomicznej pracy oraz niskiego zużycia paliwa. Wyłącznik zapłonu typu Always-On chroni silnik przed zalaniem podczas rozruchu. Rozrusznik EasyOn zapobiega odrzutowi podczas uruchamiania i zmniejsza siłę potrzebną do uruchomienia silnika. Korek zbiornika wyposażony jest w dodatkowy górny uchwyt ułatwiający odkręcanie.